Klachten & Herroepingsrecht

Klachten & Herroepingsrecht

Bij VMB Radiatorbekleding hebben wij klantenservice hoog in het vaandel staan. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij vragen u in dat geval om via onderstaand contactformulier uw klacht aan ons kenbaar te maken of te mailen naar info@vmb-radiatorbekleding.nl. Uiteraard zullen wij in dat geval ons uiterste best doen om uw klacht naar 100% tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Het Europees ODR-platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Herroepingsrecht

Bij VMB Radiatorbekleding maken wij de bekledingen op maat, met alléén ponsgaten voor de leidingen als u die nodig heeft. Alles bij elkaar hebben wij meer dan 4000 verschillende maten, waardoor wij vrijwel altijd een mooie op maat gemaakte radiatorbekleding aan kunnen bieden. Het feit dat wij maatwerk maken en dit ook nog eens voor u poedercoaten in één van de tientallen kleuren uit ons assortiment, betekent echter wel dat wij een door u bestelde radiatorbekleding niet retour nemen. Met andere woorden: onze producten zijn uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht en worden na levering niet retour genomen. Mocht u hierover vragen hebben dan vragen wij u om contact met ons op te nemen of om onderstaand contactformulier in te vullen.

Heeft u een vraag over onze producten, uw bestelling of over de bezorging? Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen of een e-mail sturen, onze contactgegevens staan onder het contactformulier vermeld.

Optimized with PageSpeed Ninja